19 Haz 2011

Jayne Mansfield'in masalsı diyarı...

Marilyn Monroe'nun rakibi olarak gösterilen ünlü aktris, 50'li yılların bir diğer seks sembolüydü. Bir çok ünlü derginin kapak kızı olan Jane, Marilyn gibi bir çok konuda da gündeme oturmuştu.Ünlülerle olan gecelik ilişkileri (Robert F. Kennedy John F Kennedy,Jorge Guinle Anton LaVey) ve evlilikleri magazin basının en önemli malzemesiydi. 
 Asıl konuya gelecek olursam o malzemelerden biri de sansasyonel  olan 2. evliliği  (Mickey Hargitay 1955 yılında Mr Universe yarışmasında 1. olan aktör , vücut geliştirici) ve  sansasyonel çiftin beraber yaşadıkları o şipşirin ev'ciğe. :) Görselleri gördüğüm gibi bayıldım ve hemen sizinle paylaşmak istedim. 

Bu minik konakçık Beverly Hills'in meşhur Sunset Bulvarın'da yer almakta olup minnacık 40 odası mevcuttur. 



(Oturma odasına tam anlamıyla bayıldım, taptım! Ne kadar sade ve şık.. )

Aman tanrım bu da nesi! Heryer kıpkırmızı, kıyafetler bile! Tabi pembe daktilo hariç! :) Böyle bir çalışma odam olsa dosyalarla kavga ederim sanırım! :) 


Bu seferde baştan aşağıya pembelerle bezenmiş bir yatak odası... Yatak başlığına, siyah saten yatak örtüsüne ve dünyalar şekeri Pekingese bayılmış olsam da fazlasını narin gözlerim kaldırmıyor :p

Veee evet itiraf  ediyorum en kıskandığım odalardan bir diğeri de bu. Pembe florasan ışıklar, duvardan duvara pembe kürkler ve pembe küvet! Ha bu arada evde bir de pembe şampanya akıtan havuz vaaarr! :) 

ve son olarak bunu yaptıracak adam bulursam hemen evlenebilirim diyebileceğim yere geldik! 

Evin havuzu! 


Benim de böyle bir havuzum olsa ben de usta mütahitler gibi kasılıp fotoğraf çektiririm!.


Havuzu geçtim de o altın mozaiklerle yazılan yazı nedir ya? :(

Bir masal da böylelikle MUTLU SON'la bitmiş oldu... Ne diyelim Onlar ermiş muradına, Biz çıkalım kerevetine...

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails