8 Eki 2011

EN'lerim!

Dergilerde görüpte en sevdiğim köşelerden biri ünlülerin hayatına anlam katan, en sevdikleri şeylerin olduğu kısımdır. Kendi kendime de böyle bir köşe yapıp size en'lerimi tanıştırmak istedim :)


*En sevdiğim fotoğrafımız: Mezuniyet gecemde gecenin son demlerindeki dağıtmalarımız ve biz! :)
*En sevdiğim resim: Joshue Petker'i duymayanınız varsa bu ismi bir kenara hemen not edin bence. Hepsi birbirinden güzel olan eserleri ile kendisine hayranım. Yukarda fotoğrafta gördüğünüz resmi de evimin baş köşesini süslemekte :) 
m
*En sevdiğim marka: Kesinlikle Chanel! Buna Gabrielle nam-ı değer Coco Chanel mi yoksa markanın enfesliği mi daha etkili bilmiyorum ama tam anlamıyla bayılıyorum. Coco Mademoiselle ile de 7 yıllık bir geçmişimiz var :) Özellikle kış aylarında vazgeçilmezim oluyor.
*En bakmaya doyamadığım: Tabi ki yıldızlar... Edirne'de daha çok oluyor yıldızlar ve daha parlak. Sanırım küçüklüğümden kalma bu yıldızlara merakım belki de ben kendimi bilmeden bile önce... Adımın bile ondan esinlenmediği ne malum? 
*En eğlenceli çekim: 2 yıl önce olan son derece eğlenceli ve son derece güzel bir çekimdi. Herşey spontane gelişmişti ve biz çok sevmiştik!
*En doyamadığım: Şu reklamlarda görürüz ya son bitane bisküvi kalır ve paylaşılamaz benim pringles aşkımda öyle bişey :) Aldığımda bitirmeden mutlu olamıyorum ve kimseyle paylaşmak istemiyorum!
*En sevdiğim kitap: Okul zamanlarında tarihe pek bir merakım yoktu. (Hatta hiç!) Bende işin sevdiğim kısmından öğrenmeye başladım bişeyleri. Yani film seyrederek. Naziler ve 2. Dünya savaşı yılları hakkında o kadar çok film izledim ki en sonunda kitaplara da yansıdı bu ilgim. İşte bu kitapta o zamanları anlatan enfes bir kitap.
*En yaşamak istediğim yer: İsviçre! Heidi olup Alplerde eteğimi sallaya sallaya koşmamın ne sakıncası var ki? :)
*En sevdiğim film: Das Leben Der Anderen yani Başkalarının Hayatı. Bu filmi sevme nedenim yok sanırım. Yaklaşık 3 saat süren bu filmi ilk izleyişim arka arkaya 3 kez oldu! Neden bilmiyorum ama hayatımın filmi bu film diyorum. Eğer izlemediyseniz mutlaka ama mutlaka izleyin derim!
*En ikoniğim: Jane Birkin hayranlığımı bilmeyen yoktur artık. Aslında son yıllarda bir furya olarak gitse de ben yıllardır ona da şarkılarına da bayılıyorum. Konserine gitmeden bir gece önce hazırladığım konuşmalar sanırım bu yüzdendi! :) 
*En sevdiğim dizi: Bir dizikolik olarak ben nerdeyse bütün hoşuma giden dizileri takip ediyorum ve sanırım şuan 10'u geçen bir haftalık dizi listem var. Buna rağmen How I Met Your Mother'ın bende yeri bir başka. Hem kısa süreli olması herşeyi kararında bırakıyor hem de espriler ve konularıyla insanı keyif katıyor. Lilly'nin o komik bakışları, Marshall'ın şapşallığı, Ted'in aşk adamlığı, Barney'nin iddiaları, Robin'in Kanada'lılığı! :) hepsi çok güzel. 

İşte benim EN'lerim böyle. Peki sizinkilerde neler var yada benimkilerle uyan var mı? :)

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails