4 Nis 2012

Trend Enformasyonu: Baharı bekleyen kumrular gibi...


Dün Nil Karaibrahimgil'in son yazdığı yazıyı okurken, söz konusu bahar olunca hepimizin ortak bir dilinin olduğunu gördüm... En sevdiğim satırlarda şunlardı "Çiçekli elbiselerimin hepsi yine önüme serilecek; kavga edecekler önümde “Beni giy beni giy, geçen sene onu giydin” diyerek. Ben vicdanlı anneler gibi, hepsine sırayla şans tanıycam. Bir günde birden fazla şey giyer, ortalarda salınırsam, sorumlusu Orhan Veli'nin bahsettiği ‘güzel havalar' . " Bu sene hasret kaldığımız bahar az da olsa yüzünü göstermeye başladı.. Hatta ben geçen hafta Dolmabahçe'de bir güzel güneşle kaynaştım bile :)  Her birimiz baharı bekleyen kumrular misali, en küçük fırsatı değerlendirip kendimizi atıveriyoruz sokaklara, çok özlediğimiz tiril tiril elbiselerimize de hala karşıdan karşıdan bakıyor bazen cesaretlenip giymeyi bile düşünüyoruz... Neyse ki geçen sene aldığımız o puantiyeli elbise bu sene yine moda, İçimizdeki çiçek çocuk aşkı bu bahar da bizimle.. Güneşe inat turuncu ve sarı elbiselerimizde alınacaklar listesinde.. Uzun lafın kısası güneşin içimizi ve dışımızı ısıtacağı günlerde birbirinden güzel şeyler moda.. Başka neler var diye merak ediyorsanız eğer okumaya devam edin :) 


 Öncelikle renklerden başlarsak; bu bahar yine rengarenk oluyoruz.. Mintler, turuncular, sarılar dört bir yanımızı saracak.. 
Pastel tonların en güzellerinden mint yeşilini, yine sezonun bir diğer trendi olan diğer pastel tonlarla kombinleyebilirsiniz. Bahara yakışır nitelikte romantik ve şık olmak işte bu kadar basit.
Turuncu renkte kıyafetler iyi hoşta neyle kombinlerim diye düşünüyorsanız eğer; Birazcık cesur olmanız yeter! Morla, zümrüt yeşiliyle, lacivertle kısacası dilediğiniz, sevdiğiniz her renkle tamamlayabilirsiniz stilinizi.. Aman bana uzak olsun o kadar rengarenk olmak diyorsanız da sizi sütlü kahve tonlarına alalım lütfen...
Sarı kışta olduğu gibi bu yazda dolaplarda yerini alıyor. Ben en çok siyah ve beyaz klasik ikilisini yakıştırsamda, pastel tonlarda pek güzel oluyor bu renkle...


Çizgili kıyafetler modası asla geçmeyecek parçalardan. Hala edinemeyenlerdenseniz bu sene sakın bu trendi es geçmeyin. Ben çizgililerin delilerindenim. Tshirlerim, bluzlarım, hırkalarım hep çizgilidir hatta şimdiden bir tane daha uzun bir elbise aldım bile..
Minik ama önemli kuralı bir çoğunuzun bildiğine eminim ama bilmeyenler için dipnot; enine çizgiler olduğunuzdan kilolu, boyuna çizgiler ise uzun gösterir.. 

Yaşasın! Bu baharda çiçek açıyoruz.. Son 2 sezonda sıkça gördüğümüz çiçekli elbiseler, bluzlar şimdi işi biraz abartıyor ve pantolonlarla ceketlere de bulaşıyor..

Geometrik desenler bu sene bir çok markanın ana tercihlerinden biriydi... Bazı markalarda futuristik bazılarında ise retro dokunuşlarla kendini gösteren bu trend için yapmanız gereken en önemli şey, ortaya karmaşık ve göz yorucu bir görüntü çıkarmaması açısından, diğer parçaları olabildiğince sade tutmak..

Bir diğer modası geçmeyecek trend puantiyeler! 50'li yıllardan ilhamını alan bu trend, her birimizde uğur böceği kıvamı yaratsa da asla ondan vazgeçemiyoruz! İtiraf ediyorum Koton'dan bir tane pudra - beyaz puantiyeli bir elbise aldım ben, hem de iki trendi de birleştirmiş oldum.. Çok uygun fiyata bu trendi yakalamak isterseniz Koton'a bir uğrayın derim :)

Derin mevzu gerçekten.. Cesaret ve göğsü germe gerektiren bu trend, gece gezmeleri için bir alternatif olabilir.. Bu kadar cesursanız tabi! :)

Peplum modası ceketlerden başlamış olsa da şimdi aklınıza gelebilecek her şeyde peplumu görebilirsiniz. Etekleriniz, elbiseleriniz hatta gelinlikleriniz bile bu trende ayak uydurabilir.. Hem de vucudunuzun sevmediğiniz bölgelerini de (ayva göbişlerden bahsediyorum tabi ki de!:o ) gizleyebilirsiniz..

Desenler bu bahar etrafımızı saracak. Puantiye, geometrik, şal deseni derken birde retrosalları çıktı karşımıza! Siz iyisi mi desenini pek beğendiğiniz bir bluzu yada eteği vakit kaybetmeden alınacaklar listenize ekleyin!

Transparan, hayatımızdan çıkmayacak trendlerden bir diğeri.. Hatta bu sene yelpazesi öyle genişledi ki ayaklara bile sıçradı.. Tercihlerinizde bu kadar cesur olamazsanız bile, içine giyeceğiniz sade bir iç çamaşırı ile hem şık hem de çekici olabilirsiniz..

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails