23 Eyl 2010

Ayak Bileklerinden nereye?


Ayak bileğinde eteklerden mayo denebilecek cinsten kısalığa merhaba. ( Hoşçakal demek için can atıyorum) Son 100 yılda yaşanılan değişimlere bakınca şuan ki halimizden çok uzakta olsak keşke diyorum. Diz altı etekler  ve kısacık şortlara bayılıyorum fakat dedikleri gibi "Less is more" felsefesini ben bazen tamamiyle destekliyorum. Çok güzel vücutları olabilir, giydikleri çok yakışıyor da olabilir ama bana her zaman biraz gizemli olmak daha güzel geliyor. Türkiye'de de benzer örneklerini gördük fakat bana hep başkasından ödünç alınmış üstüne bol gelmiş bir elbise gibi geldi o giyilenler, pot durdu, yakışmadı. Dekolteye bayılıyorum, minilere de fakat aşırısı her zaman itici geliyor bana. Basitlik daha doğrusu. Ha tabi yakışanı da olmadı mı, oldu. Madonna da hiç bir zaman pot durmadı o giydikleri, her zaman tam anlamıyla taşıdı. ( Çünkü o küçüklüğümüzden beri hayatımızda olan Michael Jackson, Madonna Bir Numara melodimizdi)  fakat şimdilerde gördüğüm şarkıcılarımız (sanatçı olarak görmüyorum çoğunu ) yerlerini sağlama almak adına, sözümona bir stilim var demek için kopyacılığı ve basitliği tarzları olarak görüyorlar. Ve bu yüzden komşunun kızlarından ödünç aldıkları stillerini kendilerine hiç yakıştıramıyorlar... 

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails