3 Eyl 2010

Bu sonbahar olmazsa olmazlar!

  • Deri Ceketler
Geçmişten bu yana deri ceketler dış giyim için en önemli tercihlerden biri olmuştur hep. Bu sonbahar yine vazgeçilmez parçalarımızdan biri olacak. 

  • Skinny Cargolar
 Hem güzel görüntüsü, hem de rahatlığıyla günlük hayatımızda giyebileceğimiz şık pantalonlar dolaplarda yerini alacak.

  • Kürk Yelekler
 Kürk yelekler bu sezonda yine bizlerle. Geçen sene pek severek giydiğim yelekleri bu sene yine giyebilecek olmamız süper!

  • Trençkotlar
 Her mevsim rahatlıkla giyilebilen trençkotlar, bu sonbaharda da yine modacıların ilk tercihlerinden. Trençkotlar her zaman kıyafetimizi bir adım öne çıkarıyor ve daha şık, daha stil görünmemizi sağlıyor. Severek ve beğenerek bu sonbahar yine giyebileceğiz onları!

  • Pançolar
 Panço modasını, her bedenden her yaşa herkes rahatlıkla giyebiliyor. Kadınsılığı arka plana da atsa rahatlığı ve sevimliliği açısından ben severek tercih ediyorum. Siz de benim gibi düşünüyorsanız, pançolarınızı kotlarınız ve taytlarınızla rahatlıkla giyebilirsiniz. ( Çıplak görünmemesi açısından şort ve mini etekleri tercih etmemenizi öneriyorum :) )

  • Çiçekli elbiseler
 Çiçekli elbiselerimizi havalar daha bozulmadan mini hırkalarımızla rahatlıkla giyebiliriz. Son derece sevimli ve trend görünen bu elbiselerinizi kış gelene kadar dolabın derinliklerine saklamayınız! 


  • Wide leg pantolonlar 
 Skinnylerden vazgeçmek mümkün değil biliyorum ama alışmamız  zaman alcak olsa  da bence güzel olacak. Üzerine kombinlenen badi veya gömleklerle ve topuklu ayakkabılarımızla, hem ince ve uzun görüneceğiz hem de çok hoş bir görünüm yaratacağız. Bence pişman olmayacağız!

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails