9 Kas 2010

Kasım'da hayat bambaşka..

Size göre değil mi? Bana göre öyle.. Çalan şarkıya, giydiğimiz kıyafete ya da bilmem kaçıncı ayın bilmem kaçıncı gününe anlam yüklemeye bayılan ruh halimizden kaynaklı belki de bu Kasım ayı etkinliğim. Günlerdir uykusuz kalmama sebep olan Kasım ayının ilk günlerini düşünmüyorum ben, bi kaç gün sonra olan heyecanımı düşünüyorum daha çok. Moda ya da sanat yazısı değil bu, daha çok kendimle ilgili. Bilmem kaç yıl önce bir Kasım ayında izlediğim filmden de esinlenmedim aslında ama gerçekten Kasım'da hayatım bir bambaşka. Gideceğim bir konserden dolayı da değil bu ya da göreceğim bir sergiden. tamamen ben'le ilgili (yada biz'le) 2 gün sonra hayatım boyunca aradığım kişinin yanıbaşımda olduğunu farkedeli 1 yıl olacağı bir gün mü acaba sebebim. Ilk gunden beri yanyana oluşumuz belki de sebebim. Yanyana 1 yıl geçirmek kolay değildi belkide ama önemli olan yan-yana olabilme kısmıydı.
Saymaya başladığım saatlerle birlikte tek istediğim her ay'ımızın Kasım olması.

Kasım'ımızın kutlu olması dileğiyle..

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails