18 Ara 2011

My Wishlist - 2012


Hey 2012! İşte senden istediklerim  sadece bunlarrr! Hemen  olmazsa da bu sene içinde olsun pls ♥ :)

1)Şöyle yıllardır hayalini kurduğum ayağımı yerden kesicek bir vespam olsa mesela trafik derdiyle uğraşmasam. Birde güzel bir kaskla kombinlesem onu olmaz mı hı?
2) Tamam tamam illa Vespa olması şart değil şu Zac Posen'ın koleksiyonundaki birbirinden güzel parçalardan birine de razıyım ?! 
3 - 4) Biliyorsun biraz antika kafalıyım bitanecik Lomo'm çok yalnız ona bir arkadaş olsa şöööyle en güzelinden en Holga olanından olmaz mı? Hem biliyorsun Paris hayallerim aldı başını gidiyor kim bilir belki bu sene o da olur Holgayla bir güzel fotoğraflarım oraları.. Ne dersin hı?
5) Bir tane Louboutin almanın zamanı geldide geçiyor farkında mısın güzel 2012? Aslında illa bir tane olma şansı varsa şu Pigalle modelini çok sevdim o olsun olur mu?
6) Gazete oku oku bir yere kadar hem yazık değil mi o güzelim ağaçlara? Bir ipad'im olsa hem ağaçlar kesilmez hem de çok rahat her yerde işimi görürüm haksız mıyım?
7) Furla'nın bu yeni çantalarını ben çok sevdim. Pırıl pırıl parlıyor yıldız gibi :) Tam benlik be 2012 :) 


Hadi gel hemen 2012, çok bekletme bizi 2012, güzel olacaksın 2012 :)

2 yorum:

What's Next dedi ki...

hepsi senin olur umarım :)
ben de vespa hastasıyım, bir tane vespa'm olsa ne şahane diyorum :) bir de kullanmayı öğrendim mi tamamdır :D
lomolar çok güzel, blogumda heralde 635653 kez yazdım holga yada bir diana istediğimi :)

Stardust Memories dedi ki...

2mizin de wishlisti olur umarım! :) her lomo sever mutlaka holga yada diana da sever ( ki siyah beyaza tapan biri olarak dianaları da bi o kadar seviyorum! )
yazdan kalma lomo fotolarım var yıkattığım gibi onları yayınlayacağım umarım onları da beğenirsin :)

Related Posts with Thumbnails