30 Haz 2010

Bir doğal taş hikayesi ve Enna Takı Tasarım


Aksesuarlar her zaman kıyafetimizi ve bizi yansıtan en önemli etkendir. Bir şapka olsun, bir kolye olsun hemen kendimize olan güvenimizi de, görüntümüzü de değiştirir. Benim aksesuara olan düşkünlüğümde takı tasarımlarının etkisi çok büyüktür. Doğal taşlarda bu takılardaki araçlardan en önemlisi benim için. Mesela geçenlerde Mezuniyet Balom için kıyafet ararken İpekyola girdim. Çok güzel bir elbise buldum fakat kolyelere doğru adım atarken karşıdan mükemmel görünen kolyenin plastik olduğunu farkettiğim an herşey bitti benim için. Genelde mağazalarda gördüklerimiz ya plastik olmaktadır ya da çok yüksek fiyatlarda doğal taş. Bu ikisinin birleşimi yok mudur diye düşünürken iki hafta önce gittiğim Amasra'da, ikisinin olabildiğini gördüm. Amasra'da gezerken uğradığım dükkanların birinde hem doğal taş kolyeler hem de uygun fiyatları bir aradadaydı , tabi tasarımları yapan hanfendinin enerjisi de ayrı bir etken. Tasarımlar zaten harikaydı, fiyatlar deseniz normalde mağazalarda gördüğüm plastik kolye fiyatlarından bile daha uygundu ve Melek hanım mükemmel bir satıcıydı. Tatlı dilliği, güler yüzlülüğüyle bütün kolyeleri aldırtabilcek bir bayan. Tasarımlarının hepsi el yapımı ve tek parça. Yani sizde olan o dünyalar güzeli kolye başka kimsede olmuyor. Tatlı dil ve güler yüzün maliyeti bana 4 kolye ve 2 bilekliğe denk geldi. Bu arada Melek hanıma çıkarken bu tasarımlarını herkesin keşfetmesi gerektiğini söyledim ve bloguma yazmak istediğimi söyledim. Tabi o da seve seve kabul etti. Mutlu mesut ayrıldım oradan. (Bir de çok güzel hediye swaroski taşlı bileklikle) Şimdi bu tasarımları sizin de görme sıranız ve eğer almak isterseniz benimle yada Enna Takının sitesinden Melek hanımla irtibata geçebilirsiniz. Mükemmel kolyelere çok uygun fiyatlarla sahip olmak varken, neden kendimizi plastik pahalı kolyelere teslim edelim ki! Diğer fotoğrafları da görmek ve fiyatlar hakkında bilgi almak isterseniz tıklayınız.


















2 yorum:

Unknown dedi ki...

çok güzel.gerçekten çok beğendim.teşekkürler.en kısa zamanda uğramak istiyorum.

Unknown dedi ki...

çok güzel gerçekten.en kısa zamanda uğrayacağım.

Related Posts with Thumbnails