10 Haz 2010

Quelqu’un m’a dit / Carla Bruni











Carla Bruni'nin hepimizin aşina olduğu bir isim olduğu aşikar, fakat kendimce ona olan aşinalığım bir çok kişiden çok daha öncelere dayanıyor diye düşünüyorum. 2003 yılında dinlediğim Quelqu’un m’a dit şarkısıyla tanıdım ben onu, sözlerinden bişey anlamasamda masal gibi gelmişti o zaman o parça bana. Italyan doğumlu olsa da 5 yaşından itibaren Fransa'da yaşamış olmasından dolayı mükemmel bir Fransızca'ya sahiptir kendisi. Ses ve görüntünün fazlasıyla olduğu bu First Lady, geçmişindeki sınır tanımayan açıklamaları sayesinde magazin basınını da oldukça meşgul etmiştir. First Lady tanımından çok kendi gerçekleri doğrultusunda yaşadığı hayatta bir çok First Lady'e nazaran yalın bir tablo sergilemektedir. Ha bu arada "19 yaşında Carla Bruni sanat ve mimarlık eğitimini bırakarak model olarak çalışmaya başladı. Başta moda dergilerin kapak sayfalarında yer aldı ve örnek olarak L’Oréal ile Christian Dior'u temsil etti. 1995 ve 1997 yıllarında ünlü tasarımcı Valentino, Yves Saint Laurent ve John Galliano için çalisti. Bruni 7,5 milion dolar yıllık kazanç ile en fazla kazanan süper modeller arasında sayıldı. Bu zamanda çeşitli sinema filmlerde yer aldı 1995 in Catwalk ve 1997 in Paparazzi . 1998 yılında Bruni moda dünyasından ayrıldı." gibi bir bilgiyi de aktarmam gerek, yani güzelliği başkaları tarafından da tescillenmişti. Dün akşam 500 Days of Summer'ı tekrar izledim ve Carla Bruni'nin o güzel parçasını bir daha dinleyince bu bayana içten içe beslediğim hayranlığı açığa çıkartmak istedim...

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails