20 Ara 2010

Marilyn Monroe

Bu aralar pek bi boşlar oldum blogumu ama yeni yıl'a yeni bir heyecanla girmek için tüm çabalarım. Bir kaç ay önce mezun olduğum için, iş arama telaşına düşmüştüm. Taa ki bugüne kadar :) Evet 3 Ocak itibariyle ben de bir kurumsal bankacı oluyorum! :) O güne kadar ne yaparsam kardır hesabı sürekli arkadaşlarımla, sevgilimle vakit geçiriyorum ve bol bol alışveriş yapıyorum malum iş prosedürleri :) 
Akşamları da fırsat buldukça blogları geziyorum ve tumblr'ıma bişeyler ekliyorum. Marilyn Monroe başlığıda bu sebeple aslında, eğer sizde benim gibi Marilyn'ci iseniz mutlaka tumblr'ıma bakmalısınız. Kuytu köşelerden bulduğum birbirinden güzel fotoğraflarını paylaşmak adına hepsini ekliyorum.
Bakmak isteyenler için ; click click!

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails