30 Ara 2010

Yılbaşı...

Şöyle bir düşündüm de yılbaşına yeni yıl demek bile gelmedi içimden. Özel günlerin hakkını veremeyenlerdenim sanırım. Arkadaşlarım haftalar öncesinden nereye gideceklerinden tutunda ne giyeceklerine kadar karar vermişken benim içimde hiç heyecan yok. Yeni yıl ne ki? Bana göre değişen rakam sadece... Günler yine aynı gitmiyor mu? Yeni yıl olunca ne değişiyor ki başka? Yoksa ben yaşlandım mı? Bu sorularım hiç bitmez bu yılda. :) Özel gün özürlüsüyüm sanırım ben öyle ahım şahım şeyler yerine evde oturmak, bişeyler içmek, arkadaşlarla sohbet etmek daha güzel geliyor bana. Bilmem nerede bilmem kim çıkıyor diye gelen mesajlar hiç heyecanlandırmıyor mesela beni :) Yeni yıl demek yeni umutlar demek mi bilmiyorum ama benim pek umudum yok değişecek şeyler konusunda. En azından bunu yeni yıla bağlamak bana göre değil sanırım.
Mesela siz şuan kuaförlerinizde ya da alışverişlerinizde kafayı yemişken benim en büyük derdim bozulan kombim :)
Amaaan içimi bunalttın yeni yıl arefesinde dediğinizi duyar gibi oldum sanırım ama siz de zaman zaman kafanızdan geçirdiğinizde bunları benim gibi boş şeyler olduğunu anlıyorsunuzdur :)
İşte öyle benim yılbaşına bakış açım, YENi bir yıla bakış açım :)

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails