7 Şub 2012

Tuba Ünsal - Moda Sanatçısı




Tarzını ve kişiliğini pek  sevdiğim Tuba Ünsal ile mini ama keyifli bir röportaj gerçekleştirdik. Klişeleri bir kenara bıraktık, oyunculuğundan pek bahsetmedik işin magazinsel kısmına ise hiç mi hiç girmedik. Sadece bizim için ondan duymanın en keyifli olduğu kısımdan bahsettik. Yani modadan. Bir çoğumuz onu zevkle takip ederken bu bende hep bir tık daha fazla oluyor. İşte bu yüzden bu röportaj benim için çok çok çok kıymetli. Umarım sizde aynı keyifle ve kıymetle okursunuz ve benim gibi seversiniz bu sohbeti..
1)Bir röportajında "Moda benim hayatımda bir sanat dalı" demiştin, Peki bu kadar iyi bir sanatçı olmayı nasıl başarabiliyorsun?
 
Wayy cok guzel bi iltifat bu...Sanirim Modayla ilgili kaliplarimin olmamasi ve artik kolay erisebilirlilik herseye beni daha yaratici yapiyor.

2)Vintage bir ruhun olduğu aşikar, geçmişe dönüpte birine kıyafet tasarlama şansın olsaydı eğer o kişi kim olurdu ve nasıl bir kıyafet olurdu?
Coco chanel'e bi kiyafet tasarlardim.. O'nu kendi homeless stilimde hayal ediyorum..
3)Vintage demişken vintage kıyafetlere olan düşkünlüğün herkes tarafından biliniyor. Hiç bu işin ticari tarafını düşündün mü peki ya da ileride bir butik açmak gibi bir düşüncen var mı?
Cok super bi is birligi icindeyim su an ama soyleyemem:)
 
4)Sende benim gibi bir Jane Birkin hayranısın. Stil olarak zaman zaman ondan ilham aldığın oluyor mu?
Her zaman... Sepet cantaya olan tutkum sayesinde baslamistir...ve tabiki birkinlerim...
5) Tasarımlara olan merakını çok iyi biliyoruz. - Ki LV'nin fetiş koleksiyondan giydiği parçalar hala en favorilerim arasında yer alıyor - Türk tasarımcıları hakkında düşüncelerin neler? Sence yolun neresindeler? Her sezon mutlaka takip ederim dediğin türk ve yabancı tasarımcılar kimler?
Zeynep Tosun bence inanilmaz basarili ve unique bi isim... Her sezon Zeynep giyebilirim.. Marc Jacobs LV de harikalar yaratiyor..minimalist hallerine bayildigim Alber Blbaz..icinde yillarca bu cevheri nasil tasidigina ve caktirmadigina şaşıp kaldığım Sarah Burton Alexander Mcqueen icin şahane parçalar uretiyor ve hepsi sanat eseri gibi.. 
6)Kalıcı olmayı sağlamak nasıl bi şey,yeni bir işe başlarken bunun rahatlığı mı oluyor yoksa  getirdiği bir özgüven mi var? 

Ben pek ince eleyip sik dokuyan degil hissiyatla ilerlerim kariyerimde.. Çokta ciddiye almamak lazim.. Hayat bi gun, o gun bugun:)
7)Son olarak okuyucular modaya dair "kulağa küpe olacak" bir moda ipucun var mıdır

Temiz pak olun yeterli hihi:))



En son okuduğum kitap: İsmet Berkan - Asker Bize İktidari verir mi?
En son izlediğim film: 7800.kez vizontele tuuba
En etkilendiğim film:
Dans in the dark

En severek izlediğim oyuncu:
Songül Öden
En büyük zaafım:
Aşk
En çok güldüğüm şey:
Cem Yilmaz 

En mutlu olduğum yer: Sare'nin yanı 



Giymeyi en çok sevdiğim kıyafetim:
Kimonom 

Tarzını en beğendiğim kişi: Her zaman Kate Moss
Kostümleriyle beni hayran bırakan film: Marie Antoinette

Hayatımın soundtracki: Amelie..Yan Tiersan

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails