23 Nis 2011

Yaşasııınnn 23 Nisan, Yaşasııın Göktuğ



Küçükken sabırsızlıkla beklediğimiz o gün geldi çattı. Bugün söz he ne kadar Göktuğun'da olsa ben bir iki kelimeyle ona ileriki hayatı ile ilgili bir kaç önemli şey  söylemek istiyorum...

-İlk olarak Hayatının da  bu resim kadar güzel olmasını diliyorum demek isterdim sana ama öyle olmuyor Göktuğcum hepimiz üzülüyoruz, acı çekiyoruz ağlıyoruz ama dimdik durmasını da çok iyi biliyoruz. Karşılaşacağın her kötü olayda bir iyilik çıkar sen yine de! Polyanna ol demiyorum ama daha kötüsü de olabilir diye düşünüp olaya iyi tarafından bak istiyorum.
- Bu Dünya'da tek gerçek olan bir şey varsa o da ailen, ailem, ailelerimiz. Geri kalan herşey fasa fiso.. Sen sen ol sakın onları başka birileri için üzme! Çünkü herkes gider onlar kalır!
- Oku büyük adam ol kavramı var ya tam bir yalan! Bu ülkede okuduğu halde hiç bir şey olamayan o kadar çok insan var ki..(ki sen belki şuan farkında değilsin ama ygs diye saçma bir sınav skandalı var umarım sen büyüyene kadar o da kalmaz!) Sen en iyisi olabildiğin kadar iyi bir insan ol! Ülkenin en çok ihtiyacı olan şey "İYİ" insan olanlar.. Zaten iyi olunca sen istediğin herşey de olur zamanla..
-Her zaman dürüst ol. Kaybedeceğin çok şey olur belki ama kazanacakların bir ömür boyu yeter sana...
- Bol bol oku. Gazete oku, kitap oku, dergi oku kısacası ne olursa olsun mutlaka bir şeyler oku
-Büyüklerine karşı her zaman saygılı ol. Onlar sana karşı çok sevgili dolu olmasalar bile. Sen kendinden bir şey kaybetmessin ama onlar kendilerinde olmayan şeyleri sende görünce çok şey kaybettiklerinin farkında varırlar.

Bu kadar söyleşiden sonra son bir dilekle bitirip cümlelerimi sözü senin güzel fotoğrafına bırakacağım
dileğim ise; Bundan sonra yaşayacağın yıllar öncekileri hiç aratmasın inşallah... Hep en güzeli, en iyiyi, en doğruyu, en mutluyu, en sağlıklıyı yaşa hayatında.. Hep.. 

imza: GÖK.çe 
Yıldızlar hep bizim yanımızda olsun GÖK.tuğ


Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails